
همین که امکان کامنت گذاری تمام پست های یک نفر، قابل دسترسی است.. یعنی دنبال یک نفر است تا فهمیده شود! یعنی هنوز راهی هست.. امیدی هست.. یعنی "هنوز دیوار تنهایی ام را کامل نکرده ام.. دست بجنبان".. ساده نگیریم.. بعدا انسان میمیردُ زنده میشود.. وقتی دیگر راهی برای صحبت.. برای گفتن "آره منم میفهممت".. یا حتی "دوستت دارم" نمانده :)...
ادامه مطلب