
این روزها زنانگی را خوب یاد خودم داده ام.. میخندم.. شعر میخوانم.. غذا میپزم و آواز میخوانم.. هروقت که از دمِ درِ واحدم بگذری، همان صدای همیشگیِ آلبومِ "Listen When Sad"xa0ِ عزیزم را میشنوی.. از بالکن که لباس ها را جمع میکنم، هنوز هم میبینی که دخترانه از پیچش باد لای موهایم مست میشوم و چشمانم را میفشارمُ نفس عمیق میکشم.. درست مثل "آنه شرلی" از هرکاری یک تعبیر شاعرانه درمی آورم و کلی عاطفه از این طرف آن طرفم میپاشد بیرون! حتی به خودم یاد داده ام همیشه اشک هایم را در حمام یا موقع خرد کردن پیاز از پ...
ادامه مطلب